Utmanad!

    Jag blev utmanad av Ann imorse - men eftersom jag är lite seg så gör jag den först nu.


    A - Amatörmodell.
    B - Blod,svett och tårar = boxpass.
    C - Citrondoft.
    D - Drömhuset.
    E - Envis.
    F - Frispråkig.
    G - Glad.
    H - Humör och humor.
    I - Intelligent.
    J - Just utträdd ur svenska kyrkan.
    K - Kärlek till Patrik.
    L - Livespelningar.
    M - Mean Streak.
    N - Nivea.
    O - Oroar mig mycket.
    P - Patrik - mitt livs solsken.
    Q - Queen.
    R - Rida.
    S - Shopping har blivit roligare på senare år.
    T - Trött på kvällarna.
    U - Utåtriktad.
    V - Väger mig varje dag.
    X - Xtra sur när jag inte fått mat på länge.
    Y - Ynklig när jag är ledsen.
    Z - Zakynthos med kass mat.
    Å - Årgång 1978.
    Ä - Ägnar mig helst åt träning och musicerande.
    Ö - Önskar mig en härlig och varm sommar med salta bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback