Vår = nya mc-kläder?

Provade ju en jacka på mc-mässan som jag blev lite förtjust i.
Skulle behöva köpa den + ett par skinnbrallor nu i sommar.
Mina skinnjeans är för stora och börjar gå sönder i grenen igen.
Och min skinnjacka ser lite malplacerad ut ihop med allvädersbyxorna.
Men skall jag prioritera något blir det nog jackan - för med den och allvädersbyxorna slipper jag släpa på extra regnställ om vi skall iväg med hojarna i sommar.
Och det gälle rju att tänka praktiskt ha ha.
Nåväl... vi får se när det blir. Har varit lite väl mycket utgifter ett bra tag nu. Ny garderob i mindre storlek samt nya glasögon.
Så det blir inget förrän kanske då jag får skatteåterbäringen. Och då som sagt är jackan prio ett.

   
Alla bilder från Handelsboden.

Kommentarer
Postat av: Lotta

åhhhh snygga!!
dom skulle passa dig finfint :)

2008-04-14 @ 10:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback