Flitig liten råtta

Idag har jag minsann varit flitig.
Först träning efter frukost.
Sedan rensade jag undan all kläver och ogräs som höll på att växa över min bilplats.
Och plockade ur maskrosor ur gräsmattan på framsidan.
Sedan kastade jag på en tvätt med handdukar.
Efter det började jag röja i pysselrummet.
Fick upp tre kartonger på vinden. Packade om alla glas från farmor i en mindre kartong och ställde in i förrådet i väntan på att vi eventuellt köper ett vitrinskåp till vardagsrummet istället för den tråkiga hyllan där vi nu har våra Dvd-filmer.
Fick packat ihop två fröstärkare, två PA-högtalare, ett litet mixerbord samt tre micstativ på den plats där kartongerna tidigare stått.
Stativen till PA-högtalarna + ett notställ fick bo inne i förrådet.
Alla våra sladdar, micar och pedaler fick en egen förvaringslåda ute i förrådet de också.
Så nu ser det rätt fint ut där inne igen. Man kan t.ex. sätta sig och sy utan att behöva plocka undan miljarder pinaler innan.

Nu blir det lite gröt och sedan box.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-07 @ 17:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback