Höst & vinter = uppbyggnadsperiod

Nu har jag för första gången handlat saker via Gratisbio.
Förhoppningsvis genererade det väl några poäng som man sedan kan använda till att köpa något annat vettigt för.
Passade på nu när Gymgrossisten hade en massa bra höstkampanjer.
Det är ju tänkt att jag skall ha en liten uppbyggnadsperiod i höst, så nu har jag handlat på mig gainer, kreatin mm inför detta.
Kom med lite müsli från Paulun som en bonus också =)


Nu blir det sängen så jag orkar upp till gymmet i Frölunda imorgon.
Skall möta mamma där klockan 10:00 och försöka agera Personlig Tränare =)
Skoj värre!

Kommentarer
Postat av: anne

En hel del nyttigheter där!

Postat av: Sofia

Ska bli kul att följa din "byggarperiod"! :) Jag ska fortsätta slimma jag, men framförallt se till att börja träna :)

2008-08-09 @ 19:32:37
URL: http://vildvittra.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback