Bakslag

Vaknade imorse och hade nästan ingen röst alls.
Den lilla jag hade kändes som att den satt nånstans i höjd med mandlarna - rätt ansträngd med andra ord =/
Så efter att ha käkat en macka och druckit en kopp te tog jag faktiskt beslutet att stanna hemma idag.
Skit. Kände ju mig bättre igår.
Nåja... får väl se det som att alla övertid jag jobbade i förrförra och förra veckan på något sätt betalar min karensdag, men det hade ju varit trevligare att få de pengarna som en bonus ovanpå den vanliga lönen innan jul.

Skall försöka att göra ingenting mer än att sitta och ta det lugnt idag.
Blir säkert en hel del avsnitt från SATC-boxen oh typ tio koppar te.

Later!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Äsch vad trist! Hoppas du kryar på dig snart!

Postat av: Ann

Nah jag är inte så mycket för allt julpynt, det är ju bara jobbigt att ta bort allt sen :P Men jag brukar ställa fram nått litet varje advent, mer för sonens skull dock :)

2008-12-01 @ 08:02:01
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback