Christmas Blues...

Vi har varit på promenad i kylan ner till affären.
Helt ur gängorna.
Inget känns roligt längre... varför?

Eller jo, jag tyker fortfarande en del saker är roligare, det är värre för P.
Han verkar ha tappat tron på det goda livet =(
Hoppas han hittar den igen. Annars får jag brotta ner honom på mattan och kittla honom tills han kiknar av skratt.

En annan trist grej är att jag fick sms med återbud om ikväll från an ev fyra tjejer.
Nu är vi bara tre kvar =(
Baksmälla?
För mig som aldrig firat julafton med någon form av alkoholhaltig dryck känns det märkligt, men jag vet att det är olika i olika familjer.
Mn på nåt sätt känns inte julafton som den dagen då man super sig plakat?

Ja, ja... vi som kommer får nog skoj.
Jag och P lär börja värma med SingStar Abba i förväg =)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gillar du modebloggar skall du kolla in min, jag skriver och tipsar inte bara om dyra kläder och kläder från andra länder utan hittar dom istället i Sverige för rimliga priser. Skriver mycket personligt också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback