Den här fick inte följa med...

En omlottskjorta från In Wear.
Med band att knyta rosett bak eller fram.
Var inte helt hundra passform, men ändå ångrar jag mig lite när jag ser bilden.
Den kostade typ bara 80 spänn... det kunde den ju vara värd, för den var rätt ok =)



Well well.. den får göra någon annans garderob lycklig.

På tal om shopping.
Jag har gett mig sjävl förbud att nätshoppa något nu på ett ganska bra tag.
Skall spara allt jag kan till bröllopet.
Har en beställning jag väntar från HM som är försenad till vecka 4, men utöver det skall inget nytt klickas hem.
Och till de riktiga affärerna tar jag mig aldrig då jag jobbar, då vill jag bara hem direkt =)

Kommentarer
Postat av: bitte

supersnygg ju


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback