Det går åt rätt håll...

Äntligen!

Imorse när jag vaknade var inte halsen helt mosad.
Bara lite slemmig och hes... eller rätt så mycket hes, men det gör inte så ont i alla fall.
Det kanske betyder att penicillinet hjälper i alla fall =) ?
Hursomhelst så lutar det åt jobb imorgon som det känns nu.

Gött också att blogg.se vaknat upp ur sin dvala.
Kunde fortfarande imorse inte se gårdagens inlägg, så jag mailade supporten och fick svar att de minsann visst var publicerade... vilket måste hänt inom fem minuter efter att jag skickade mailet.

Fick slagit in lite klappar igår.
Gött det med. En sak mindre att göra senare.
Nu är det bara ett par klappar kvar, så är man klar med det för i år också.

Skall strax försöka ta mig bort till affären och handla lite mjölk, glass och clementiner - livsnödvändigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback