Gårdagens outfit + make up.

När man blir bortbjuden får man ju göra sig lite fin.
Så jag tog på mig lite roligare kläder än de vanliga jeansen med en tröja och innan jag gick från jobbet till julbordet kaste jag på mig lite smink i ansiktet.

Såhär blev det:

* Skjorta, kofta, shorts och väst
från HM.

* Spetsleggings från Ellos.

* Stövlar från Din Sko.




























Och så matchade jag ögonen med klädernas färger:
   
Hy: Flytande foundation beige 300 Mary Kay.
Kinder: Terracottafärgat rouge från IsaDora.
Ögon: Highlighter moonstone Mary Kay, Bas accent red MAC, Effekt espresso Mary Kay.
Läppar: dreamy mauve läppglans Mary Kay.
Bryn: fylldes i med lite espresso ögonskugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback