Hoppsan!

Ok.
Det finns ett ställe där det är ok att vara otrogen... i drömmen.
För där kan man inte riktigt styra över situationen... eller i alla fall trodde jag inte det ha ha.

Jag berättade för Patrik i fredag morse att jag drömt att jag väntade barn med Kim.
Och eftersom Patrik var med på ett hörn även i min dröm, så hade jag ju ångest över detta + att jag i drömmen visste att Kim skulle ta livet av sig och att barnet skulle bli utan pappa... alltså mycket ångest totalt.

Men då berättar Patrik att han drömde att han skulle på dejt med en tjej.
Men så ringde han henne och ställde in den eftersom vi skulle gifta oss till sommaren, så det var kanske inte så passande med en dejt med någon annan.

Tyckte det var lite gulligt att han t.o.m. i drömmen höll sig på rätt sida av staketet =)

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja det är klart, till en kjol skulle det kanske funka. Bara det att lila är nog egentligen inte min färg :P



Hehe ja det var lite gulligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback