Rea-shopping - inte in grej?

Ohhh ja... nu är jag hemma igen.

Startade med två timmar på Freeport. Provade en hel del.
Fick tag i ett rött brett bälte och en liten svart bolero med svarta stenutsmyckningar.
Borde ju passa till nån av de uppkommande festerna.

Sedan vidare till Kungsmässan där jag provade lite stuff på Sisters, men inget var bra.
Zara som jag trodde skulle vara höjdpunkten gav mig inget.
Intersport skulle ge mig nya löpardojor, men 37½ klämde lite på vänster stortå och nån 38:a fanns inte, så det vart inget med det heller. Får testa annat Intersport en annan kväll. Har ju ledigt ett par dagar efter nyår också.
Sedan bidde det ett litet halsband med pärlor tills imorgon.

Och så köpte jag lite presenter.
En presentförpackning med tre olika sorters smaksatt kaffe + två chokladpraliner till Marie och Peter.
Ville ju ha med mig något när jag hälsade på första gången.
En mindre påse med två olika kaffe hem till Patrik bara för att han är världens bästa!
Och så en bukett till morgondagens värdpar =)
Tror faktiskt att jag handlade för mer till andra ha ha...

Nåja... mer senare - nu mat !!!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Tack :) Jag ska verkligen försöka njuta så mycket jag bara kan! :D Vem vet när jag får känna så här igen?! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback