Tv-spel.

Stannade "bara" till halv sju på jobbet.
En halvtimme längre än jag tänkt.

Kom hem så spelade vi lite varianter på Monopol på x-boxen.
Sedan grejade jag till min gubbe lite... och fixade en ny outfit.
Några minuter senare kläckte Patrik att man kunde spara olika outfits... så nu vet jag vad jag skall göra.
Jag skall reta gallfeber på achievments-samlar-grabbarna genom att inte spela, utan bara gå in och ändra kläder på min gubbe en gång i veckan =)

Så spelar en tjej tv-spel ha ha ha... eller ja, kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Ann

Haha jag tyckte också det var skoj att byta kläder på min Wii gubbe :P



Ja det är en mycket annorlunda sminkning och bilderna blir därefter. Skoj att få göra någon som man vanligtvis inte gör :D

Postat av: Sofia

Kan jag hjälpa till med något så gör jag gärna det :)

Jo, jag frågade och fick till svar att det kommer ett event till och att du skulle gå in på din sida och kolla där. Hoppas det säger dig något :)

2008-12-18 @ 12:38:29
URL: http://vildvittra.net
Postat av: Sofia

Hahaha nej det är ju JAG som rört ihop det! Jag missade totalt inlägget om AC/DC! Jag kollade till och med bakåt lite, eftersom jag funderade på varför MK-biljetterna låg på ticnet, vilket de naturligtvis inte gjorde (fniss) men såg inte inlägget då heller.

Haha vad tokigt det blev! Jaja, tanken var god i alla fall. :) Hoppas du kommer iväg på AC/DC också då!

2008-12-18 @ 14:28:19
URL: http://vildvittra.net
Postat av: h8turok

Ska du inte byta kläder snart?

Jag har fått på mig ett par fina gröna tights.

Rosa svettband och en ursnygg keps!

2009-01-14 @ 15:37:07
URL: http://ridell.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback