30-årsfest

Nu skall jag hoppa in i duschen.
Sedan skall det lagas lunch i form av stekt lax, potatis och kokta grönsaker.
Efter det skall jag nog måla mina naglar eftersom jag är bjuden på fest ikväll.

Till min gamla klasskamrat Lisa som fyllde 30 i veckan.
Vi gick i samma klass de första nio åren i skolan, sedan hamnade vi på olika gymnasier och har knappt setts sedan dess, men via Facebook fick jag en inbjudan =)
Så det skall bli jäkligt skoj. Kommer nog träffa en till gammal klasskamrat på festen, annars tror jag inte att jag känner så många.

Då till frågan - what to wear?
Väldigt casual i jeans och nån topp?
Eller lite mer dressat i kostymbyxor, skjorta och väst?
Eller lite glittrigare som kostymbyxor och tubtopp med paljetter?


Well... det får vi se senare i eftermiddag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback