Den osynliga tårtan

Det bidde inget tårtkalas idag som jag trodde.
Jag hade missuppfattat mamma. De skall äta tårta med mormor på onsdag då det är hennes födelsedag och det kommer fler folk dit för att uppvakta.
Men det kanske var lika bra det.

På vägen till mamma och pappa efter mormor hoppade vi in på Mio och shoppade två lampor.
En bordslampa med ekstativ till köket och en fönsterlampa med silvrig glaskupa till vardagsrummet.
Där hängde just nu Patriks ombygda sänglampa, men den lös så himla starkt, så vi har nästan aldrig haft den tänd.

Lampan vi köpte till köket
påminner lite om den här:


Nu på kvällen har vi ätit varma mackor med resterna från fredagens tacokväll och tittat på Basil mus från Disney.
Jag somnade givetvis som vanligt.
Att det skall vara så svårt att hålla sig vaken efter ett träningspass och lite mat.

Kommentarer
Postat av: anna

jo jag har precis beställt lite olika blanketter om dels nedsättning och så ska jag kolla andra betalningsalternativ ty du ahr så rätt.
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback