Lördagsmiddag i soffan

Jaha.
I min familj är vi jävligt slappa - vi äter nästan alltid middag i soffan framför TV'n.
Och vi gör inget undantag bara för att Tommy är her denna helgen.
Men mysigt är det i alla fall.
Underhållningen idag bestod av Danko Jones live in Stockholm, inspelat under "Sleep is the enemy" turnén 2006.
Jävligt bra!!!

Middagen bestod av kycklingpaj med pajskal innehållande kesella. Testade nytt recept idag.
Och givetvis en god sallad till.
T.o.m jag drack ett glas vin till maten. Till dessert fixade jag varsin kaffedrink till killarna bestående av kaffe, Kahlua, en kula vaniljglass och lite kanel på toppen.
Själv nöjde jag mig med en skål glass.

 

Kommentarer
Postat av: anna

vi gör alltid pajskalet med kesella..lärde jag
mig på hemkunskapen 1995..hihi.

kram!

Postat av: FuckDet

På något konstigt sätt uppskattar jag din oro. Jag är fullt medveten om detta, jag vet att jag äter alldeles för lite. Jag vet att det är på tok för lite, men jag vet helt ärligt inte vad jag ska göra. Jag äter mig proppmätt, och doktorn har strängt ordinerat denna kost. Jag vet att jag borde äta fler ggr per dag, men det går inte. Jag har alltid ätit få, men feta, stooora mål mat. Nu när man tar bort att mjöl och fett, blir det inte mkt kvar. Hur jag än försöker kommer jag inte upp i vad jag ska. Har du tips på bra recept mottager jag dom varmt. det positiva är att jag efter 3 vecor fortfarande inte minskar i vikt. tro mig, been there done that. aldrig igen. men som sagt, recept mottages gärna... dessutom geller absolute non fat bara in några veckor, tills jag stabiliserat mig. kommer inte gå på detta kcalintag jämt. men jag behöver ändå recept, iom att flott helt tagits bort ur min diet. Kram

2008-02-10 @ 04:26:17
URL: http://www.fuckdet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback