Milen på 1.06

Stack till gymmet efter frukost idag.
Kastade mig över det enda lediga löpbandet.
Och började springa. Stod och tjötade skit med Peter fotograf de första 40 minuterna, så tiden gick snabbt.
På en timme hade jag kommit precis över nio kilometer, sedan efter en timme fick jag starta om bandet.
Tror miltiden slutade på exakt 1.05.39 men vi säger 1.06 för enkelhetens skull.
Gött... det är inte helt utom räckhåll med andra ord och det känns att kroppen är mycket lättare nu när jag springer.

Kondition: löpning en mil + nedjogging och rask promenad ytterligare 30 minuter.
Stretch: 10 minuter.

Och nu har jag precis fått frukost i mig tillsammans med grabbarna.
En blåbär/banansmoothie och en dubbelmacka med ost och skinka Mmmmm.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback