Söndag - en grå dag

Det är trist väder ute.
Så vi pysslar inne.
Har tagit bort stjärnshablonerna som satt på min mick när vi lackade och Patrik har klarlackat den nu.
Den blir lila med silverstjärnor - kanske måste börja lira glamrock istället?!

Och nu skall jag fota en massa kläder som knappt är använda, men som är för stora och lägga upp på Tradera senare.
Så jäkla trist att fota och greja bara, men men... kanske kan få in några hundralappar till bröllopskassan på det sättet =)

Sedan blir det en liten titt i framors lägenhet för att se om där är något jag vill ha.
Vet att jag i alla fall tänkt ta med bröllopsfotot på mina föräldrar - det kan inte så många andra vara intresserade av.
Sedan blir det direkt bort till Life i Åby och boxas med Therese.
Har lite lite ont i halsen även idag, så jag skall försöka ta det lite lugnare än normalt.
Men det skall bli så himla kul att träffa henne, så jag ville inte avstå.

Och ikväll kommer Marie hem efter 5½ vecka i Thailand!!!

Kommentarer
Postat av: anna

tur att byxorna endast var gröna med hjälp av photoshop då =)

ser fram emot att se dina cupcakes här sen framöver babe =)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback