Biljardkväll

Jag trotsade den snöblandade regnstormen och körde bort till Niljardpalatset för att möta patentarna.
De satt snällt och väntade när jag kom in blöt och frusen.
Var nästan ett år sedan vi sågs sist - helt sjukt vad fort tiden går.
Jag åt en supergod hamburgare med pommes frites och drack en Ramlösa. Det var gott alltihop.
Sedan var det dags för att spela biljard.
Jag och Annika var i ett lag på Lena och Anne.
Vi vann 5 av 6 rundor. Bra jobbat =) Lena lyckades skjuta köbollen på killarna som spelade vid bordet bredvid, det var också rätt bra jobbat tycker jag =)

image884
Träffade även Ante - trummisen från
mitt gamla band, som numera spelar bas
där efter att jag hoppade av.
Han hade odlat mustasch och såg rätt
annorlunda ut =)
Bad honom hälsa till de övriga och hojta
till när det fanns något nytt inspelat man
kan lyssna på.

Sedan körde jag Anne hem eftersom
det ändå inte var någon direkt omväg och
vädret var så pissigt.

Tack tjejer för en rolig kväll.
Ser fram emot minigolfsrace till våren och
en STOR glass.



Dagens outfit:

Svart långärmad baströja - HM
Svart kofta - HM
Grårutiga trekvartsbyxor - HM
Svart lackskärp - Lindex
Lila/silvrig scarf - Lindex

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback