I paketet fanns...

...presenter till mig själv.
I form av kläder. En del till våren och framförallt två par jeans som PASSAR och inte säcker överallt =)
Hälften fick dock åka tillbaka, men jag behöll:
Två par bootcutjeans; mörkblå och svarta, två v-ringade bomullstoppar med kort ärm; vit och lavendel, en svart långärmad topp, en svart cardigan, ett par svarta korta shorts, ett svart ganska brett glittrigt bälte, en härlig sjal i naturvitt, grönt och lite guld, en silvergrå bikini med metallringar, en härligt hallonröd topp med knytbak och en blårutig kortärmad skjorta.

Espadrillerna som var med var tyvärr lite för stora, annars var de fina och kändes bekväma.
Får se om jag beställer ett par i mindre storlek nästa gång jag beställer något.
Men det får bli efter att denna faktura är betald och klar.

Imorgon blir det lite tjusigare kläder eftersom vi skall ut och käka med jobbet, men sedan skall jag inviga nån av de nya jeansen =)

     


Kommentarer
Postat av: sixesandsevens

Hmm.. du borde lägga upp en bild på dig med jeansen på! :) har också spanat på dessa, men det är så svårt att beställa utan att prova...

Postat av: Wysteriia

Åh va kul med jeans som passar :D Sällan jag hittar det :/

2008-01-17 @ 15:45:27
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: anna

snygga grejer babe!

hoppas du får en bra helg! massa kram!

2008-01-18 @ 19:26:23
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback