Idol-Amanda

Eftersom vi inte har tv hemma har jag ju missat alla program som idol, bonde söker fru mm...
Men nu när jag sitter här på hotellet och tittar på Grammisgalan så sjunger Amanda.
Och jag vet att det är många som höjt henne till skyarna, men vad fan???
Hon träffar ju inte tonerna.
Hon har en hes och cool röst som låter lite som nån svart jazzsångerska, men hon måste göra nåt åt tonosäkerheten.

Ähhh nu skall jag sluta spy galla och krypa ner i sängen med min nyinhandlade Fitnesstidning.
Känns jävligt fit etfer att precis mölat i sig en kexchoklad.
Undrar varför jag är så godissugen just idag?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Och så här säger kritikern i Aftonbladet:

"Amanda Jenssen har helt enkelt spelat in en godkänd radioklyscha.

På scen däremot, som vi kunde se under gårdagskvällens Grammis-gala, är det lite som köttfärsen på Ica.

Något är inte riktigt som det ska.

Låt oss säga så här: Jag längtar inte direkt efter hennes kommande turné."

Hon e inte bra, tycker jag :)

2008-01-10 @ 21:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback