Jag ser det snöar...

Vaknade imorse av plogbilen.
Då var klockan bara tjugo över åtta och eftersom vi kom hem vid tre inatt så tänkte jag att det var bäst att somna om ett tag.
Sedan när jag väl gick upp vid halv elva drack jag ett glas vatten och kastade mig ut till snöskyffeln.
En dryg decimeter hade vi nog fått och då snöade det fortfarande.
Som tur var slutade det snöa strax efter att jag skottat klart, annars hade jag varit tvungen att sticka ut en vända till vid lunch.
Men det är fint med allt det vita nu när det väl ligger där, så nu hoppas jag att det inte töar bort med en gång.

Viktklubbs sida bråkar - inte så ovanligt.
Skit!
Dessutom har jag precis bestämt mig för att vara lat idag och skita i benträning på gymmet.
Det får räcka med snöskottningen som motion idag.

Jag skall måla naglarna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback