Jävla Viktklubbssida

Jaha... nu ligger skiten nere - igen.
Och det betalar man för.
Det jag använder mig av mest inne på sidan är matdagboken för att hålla koll på hur många kalorier jag egentligen får i mig under en dag, och det går inte snabbt att lägga in maten nuförtiden.
Just nu kommer jag inte in alls, så det är väl så långsamt som det kan gå.

Tröttsamt.
Alla andra jäkla gratiscommunities jag finns på funkar ju hundra gånger bättre och de är gratis.
Suck.

Hoppas det funkar imorgon och jag kommer ihåg vad jag käkat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Enligt ASOS size guide så ska det vara:

Bust: 82 cm
Waist: 64 cm
Hips: 88 cm

Den är för liten på mig nu,
men jag är en medium numer så jag vet faktiskt inte riktigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback