No chocolate chip cookie pie =/

Det blev middag ikväll, men ingen efterrätt =(
Hade nog inte orkat det i alla fall.
Middagen startade med ett vitlöksbröd, sedan åt jag en cajun chicken sandwich med pommes frites.
Dem fick jag nämligen inte byta ut mot lite sallad kostnadsfritt. Drygt, men då orkade jag inte krångla.
Smörgåsen var riktigt god dock och mättsam.
Sedan var det ett par som drack kaffe men ingen åt efterrätt så då hoppade jag det också.
Och så var det skönt att komma hem i tid.
image859



Outfiten dagen till ära:




Gubbkeps: Ellos.
Scarf: Pepper.
Skinnjacka: Sisters.
Korta shorts: HM.
Strumpor: Åhléns.
Knäsockar: HM.
Stövlar: Din Sko.


Lite rocknroll får det ju vara om man skall käka på
HardRock Café.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback