Söndagsfilm - Alpha Dog

image858Ikväll såg vi filmen Alpha Dog.
Justin Timberlakes debut som skådis...
han var helt ok faktiskt.
Filmen handlar om lilla gangstergänget vars ena
medlem strulat till en deal han skulle ta hand om
och då inte kan betala tillbaka det han är skydlig ledaren.
Det hela ballar ur och de försöker döda varandra.

Som hämnd kidnappar gänget killens lillebror.
Därefter eskalerar allt till det bisarra.
Men det handlar också om unga killars vänskap,
visar hur man inte skall behandla sin flickvän osv.

Well.... den var helt klart sevärd även om den var lite
seg i början.

Andra kända skådisar är Bruce Willis och Sharon Stone.




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag valde mellan o träna ki-Box o Hockey idag. Det va inte så svårt val haha. Jag har fortfarande träningsvärk i Armen o det va ändå en vecka sen jag träna =)

Postat av: Filmbloggen

Åh, den vill jag se. :)

2008-01-21 @ 09:54:30
URL: http://filmblogggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback