En anledning till att inte åka buss...

...man kan bli ihjälskrämd!

Där satt jag i godan ro. Redan från start hade jag framme mobilen och spelade golfspel för att hålla mig vaken.
Nånstans vid Bohus fick jag inse att det var dags att lägga tillbaks mobilen i handväskan om jag inte skulle somna med den i näven och riskera att tappa ner den på bussgolvet.
Då satt det en lite kraftig tjej bredvid mig.

Sedan nickade jag till. Vaknade till ett par gånger av att en hårslinga fastnade i en skruv i bussväggen.
Så vaknade jag till lite och lyfte huvudet för att kolla vart bussen var nånstans.
Då hör jag bredvid mig;
"Jasså skall du inte sova mer?"
Och där satt Daniel.

Jag undrade givetvis hur länge han suttit där och varför han inte väckt mig!!!
Satans karlar till att skrämmas.

Kommentarer
Postat av: Linda

He, he, var glad att du kan åka buss du tycker jag, här är det KAOZ ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback