Härligt väder = svettigt!

Sådär.
Då har jag fått allt jag planerat klart.
+ lite till.
Började med att rensa lite i landet. Framförallt rensade jag ur hallonbuskarna, så att det nu bara är hallonbuskar där.
Sedan klippte jag gräset.
Och så fikade vi lite efter det.
Och sedan tvättade vi hojarna tillsammans.
Efter det passade jag på att även tvätta min bil.
Patrik har fått måla två av fönstrena - de som inte går att öppna.
De andra vill vi inte gärna ha öppet på vid gavel för at de skall torka när vi inte är hemma ikväll, så vi får fortsätta en annan dag med målningen.
Har även fått iväg en offertförfrågan på Bello.se föt att få hantverkae so kan lägga ny plastmatta samt installera ny toalettstol på vår lilla toalett.
Vill gärna ha det färdigt innan min 30-årsfest så det inte blir hysterisk kö till toaletten där nere på kvällen.

Nu...
Skall jag gå ut i solen med en bok och bara slappa och försöka få lite färg.
Sedan skall vi hem till Emma och Jimmy som köpt hus i Sjövik på inflyttnings- / grill-fest.
Skall bli skoj som attan!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter skönt!! Lycka till ;)

Postat av: Fredrik Frisören

Ha en nice kväll!

2008-07-05 @ 14:47:28
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback