Dagens utmaning

Jag blev utmanad av Sofia-Isobel.


1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Bodde i min första egna lägenhet i Frölunda. Hade precis blivit tillsammans med Micke från Malmö.
Hade pluggat klart och börjat jobba för Manpower.


2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (läs onsdag)

* Köra hem från Karlstad med hojarna.
* Packa upp allt efter semestern.
* Träna.
* Byta sängkläder och dammsuga huset.
* Mysa med en film i soffan och gå igenom semesterbilderna i kameran.


3. Godis jag gillar:

Smågodis framförallt.


4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

Miljardär?
Hmmm.... betala av lånet på huset. Bjuda Patrik och mina föräldrar på en schysst resa någonstans dit de allra helst vill åka. Fixa till trädgården lite mer. Byta ut bastun mot en relaxavdelning med jacuzzi.
Köpa en lite motorcross och lära mig köra.
Anlita en personlig tränare. Jobba halvtid för att få tid med alla intressen.
Överhuvudtaget vara lite mer generös och spotan emot mina nära och kära.


5. Städer/orter som jag bott i?

Jaha... kan man räkna stadsdelar???
Göteborg, Mölndal och Älvängen får väl räknas då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback