Försenat boxpass

Daniel hade förvarnat mig om att han nog skulle bli lite sen.
Så jag började med att köra lite biceps inne på gymmet.
Sedan satte jag mig i receptionen och läste en fitnesstidning.
Efter det gick jag tillbaka in till löpbandet och gick en rask promenad.
Efter det tänkte jag att jag nog fick be Susanne ringa Daniel för att kolla vart han var, eftersom min mobil givetvis låg kvar hemma.
Då såg jag att han kom gående på parkeringen.
Så det blev nästan en timme försenat, men eftersom jag är borta nästa vecka ville jag inte gärna missa boxen.

Styrka: 10 minuter biceps.
Kondition: 15 minuters rask promenad.
Box: 60 minuter.
Stretch: 5 minuter.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Japp nu ska jag börja gymma! :) Fick ett sånt rysligt bra erbjudande och jag tog det som ett tecken på att det är dags att ta tag i det nu. Läs inlägget som heter just Sportlife.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback