Morning has broken...

Gött.
Än så länge känner inte av gräspollensa så mycket som jag brukar.
D.v.s inget helsvullet ansikte på morgonen.
Nu skall jag baka tårtbotten innan sotarn kommer som skall sota kanalen ovanför köksfläkten.
Och så fort Patrik gett sig iväg till jobbet skall jag slå in hans födelsedagspresenter =)

Lite mer på min to do list:

* Träna
* Sola ute i trädgården
* Baka muffins
* Baka tårtbotten

* Plocka undan grejer hemma
* Damma och dammsuga
* Få massage
* Stuva ner saker i kartonger i förrådet

* Tvätta
* Slå in paket


Nu är det ju inte säkert att jag hinner allt idag, men man kan ju ha intentionen att hinna i alla fall =)

--------------------------------------------------------------------------
En del grejer fixade i alla fal och sotaren har varit här.
Nu blir det frukost, sedan skall jag vägen om ICA och lämna tillbaka ett par sandaler från Ellos och så vidare till gymmet.

--------------------------------------------------------------------------
Nytränad och ofräsch ha ha.
Nu skall jag kasta ihop muffinssmet och ställa in dem i ugnen medans jag duschar.
Sedan får det nog bli bikini på och ut i trädgården med en bok.

---------------------------------------------------------------------------
Muffinsen ligger och svalnar i köket. Choklad med hallon i blev det.
Tvätten har gått klart, skall hänga upp den senare, men nu skall jag iväg och få massage.

---------------------------------------------------------------------------
Fick gjort allt utom dammsugningen idag.
Ganska bra jobbat ändå. Kom på att det kan vara smartare att dammsuga efter att jag garnerat klart tårtan för jag kommer säkert veva ner florsocker och skit på golvet under tiden ha ha.
Funderar på att raka benen innan sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback