Frustrerad

Gym i all är men Sportlife står inte högt i kurs just nu.
Jag sa ju till innan jul att jag ville byta kort till det erbjudandet de hade för 299 kr/mån i minst 18 månader.
Då får jag bara träna på anläggningen i Älvängen, men det är helt ok för jag kommer inte träna nån annan stans i alla fall.
Då skulle jag få betala nya 300:- för det nya kortet - vilket jag tyckte var drygt eftersom jag redan är kund.
Jag har för mig att killen sa att det var två månaders uppsägning vilket borde betydit att det nya avtalet skulle träda i kraft fr.o.m 1:a mars.
Tydligen var det först 1:a april. Och då jag frågade om jag liksom förra gången då kan få ett skrivet kvitto på hela avtalstiden så fort de ser att första dragningen på autogirot gått igenom, så säger han NEJ!!!!
Så nu vet jag inte om jag kan få kvitto att lämna in på jobbet så jag kan få de 1200 på ett år som man kan få.
Sedan påpekade jag att jag värvat Patrik och att de har en deal att man då får en månad gratis.
Då säger han: "sa du till om det då han betalade sitt kort?"
Nej - jag tror liksom att om man nu har sådana lockgrejer så sker det per automatik.

Jag blir så jävla trött.
Att prata med den killen är som att prata med en vägg. Han visste inte ens att de hade som policy att man skulle betala ny avgift på 300 kronor vid korttypsbyte.
Men han visste att de inte kunde skriva kvitton. Jag hoppas det står någon av de andra där nästa gång när detta skall fixas, för han kan och vet ingenting.
Hur fan kan man inte veta saker som ingår i ens jobb? Skit samma hur personligt ointresserad man är, man får fan lära sig ändå om det är ens jobb.

Sedan som grädde på moset fick jag boxas med en helt lam tjej.
Hon höll mittsarna fel, tog ner dem mitt i en kombination för att hon blev trött i armarna - had ejag haft lite mindre koll hade jag nog dragit henne i sidan av ansiktet med en höger, för man förväntar sig inte att de skall vila MITT i en kombination, utan väntar i så fall tills den är slut.
Sedan stod hon mest och kollade sig själv i spegeln eller såg ut att somna då jag slog.
Kan man inte peppa lite i alla fall??
Hade varit bättre om hon inte kom och vi blivit ojämna par för då hade jag fått köra med instruktören och han kan i alla fall hålla mittsarna som man slipper stå i benböjsposition för att inte behöve dra krokarna snett neråt.

Styrka: 10 minuter biceps.
Box: en timme som jag knappt blev svettig på.
Stretch: 10 minuter.

Nu är jag sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback