Preliminärbokat Bröllopsdatum

I eftermiddags direkt efter jobbet var vi på Villa Odinslund för möte inför bröllop.
En massa frågor hade vi och killen svarade snällt och visade oss runt i lokalerna.
Det var jättefint och ljust och luftigt där inne. Och säkert ännu finare framåt sommaren då träden grönskar och döljer motorvägen som går en bit därifrån.

Skulle det regna går det att ha själva vigselakten på verandan under tak.
Och skulle det vara riktigt skitväder med storm och grejer, finns en loka på övervåningen som går att använda också. Men vi hoppas givetvis på att kunna vara någonstans i trädgården.

Och vi preliminärbokade två lördagar - en i slutet av maj och en i början av juni.
Måste bara kolla upp lite saker med rådhuset ang. hur vigselförrättarna jobbar då det är helgdagar osv. innan vi kan boka helt och fullt.
Men det känns som om vi tagit ett stort steg i rätt riktning idag i alla fall =)

image1004

Kommentarer
Postat av: anna

tack gumman!

åh vad spännande att ni bokat datum!
kram!

Postat av: Sofia

Åh vad det ser fint ut där! Ni kommer säkert att få ett helt fantastiskt bröllop! Jag håller med Anna, vad kul att ni redan prelbokat datum!!

Ang. skorna du funderade på (de där vita från Ellos) så kan jag rekommendera dem :) Jag har ju de gråa och de är lika fina irl som på bild, och de var faktiskt riktigt bekväma. Synd bara att det inte är väder till att använda dem än :(
De var ganska långa, och jag kunde ha min vanliga storlek 36, trots att mina fötter vid provtillfället var ganska gravidsvullna, vilket bådar gott för framtida användande, då mina fötter oundvikligen svullnar under dagen.

2008-03-29 @ 10:52:06
URL: http://sofia-isobel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback