Pysselsöndag

Idag blir det pyssel på hög nivå.
Har hunnit med ett par saker, men har en massa till som skall hinnas med innan det blir middag och Disneyfilm som soft avslutning på denna veckan.
Regnar gör det också, annars hade jag tänkt ta mig ut och försöka plåta naturbilder med nya kameran.
Men jag lärde mig en sak igår i alla fall... att ha på mig linser om jag skall plåta.
Annars upptäckte jag att det som mina suddiga ögon i tittrutan uppfattar som skarpt i själva verket är rätt oskarpt.

* Tvätta
* Dammsuga

* Byta sängkläder
* Baka ananaspaj och muffins
* Packa Traderapaket
* Träna
* Sy gardiner

Tror i ofs att jag får välja mellan att sy gardiner och att baka - och det lutar åt bakning.

Så - då var en del till fixat.
Nu en liten smoothie innan jag åker till affären och handlar det som saknas till bakningen.
Såg att vi varken har ägg eller strösocker. Så vill jag ha kakako och kanske lite blockhoklad att krosse ner i muffinsen också.
Mmmmm............ det kommer att bli fullt i frysen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback