Sent kvällspass

Det blev en lång dag idag med både dop och sedan mat och sällskap hemma hos Patriks föräldrar.
Vi var hemma strax efter sju - då bytte jag om och stack till gymmet.
Körde rygg och triceps idag, samt en statisk övning för att träna upp styrkan i underarmarna samt händerna så jag orkar lyfta tyngre i marklyft.
Efter tips från Hasse!
Så jag stod och råhöll typ 50 kg så länge händerna orkade i fyra intervaller.
Skall köra den övningen en gång i veckan tänkte jag och successivt öka vikten, så kanske det går lättare att lyfta i marklyftet  - för sist jag testade var det för lätt för att kännas bak i rumpan.

Styrka: 30 minuter rygg framförallt.
Kondition: 25 minuter blandad jogg och snabb promenad.
Stretch: 10 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback