Sträckning i sätesmuskeln?

Körde ben idag.
Startade på smithen med utfall och benböj. Körde tungt.
Min kroppsvikt + drygt tio kilo till.
Det allra sista började det göra ont i ryggslutet så då minskade jag med tio kilo.
Så antingen får jag bygga lite mer muskulatur där eller införskaffa ett njurbälte, eller helt enkelt inte lasta så tungt.
Sedan lårcurl och benspark och slutligen sittande benpress.

Styrka: 50 minuter ben.
Stretch: 10 minuter.

Nu har jag ONT i sätesmuskeln, speciellt på höger sida.
Får se hur det blir efter man stelnat till under natten, Patrik kanske får bära mig ut till bilen imorgon ha ha.

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja precis, oftast lite fetare för att ge en mer täckande och jämnare yta.
Vad använder du för foundation?

Postat av: anna

ja då får han öva på att bära dig över tröskeln ;)
hoppas du vaknar smärtfri.
kram!

2008-03-28 @ 00:19:16
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Linda

Ha, ha, sätesmuskeln??? Ont i röööven heter det :P

2008-03-28 @ 10:13:49
URL: http://www.lindahelsing.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback