After Work - The Flying Scotsman

Baby kom och hämtade mig på jobbet strax före halv fyra idag.
Vi fick ju gå lite tidigare eftersom det ändå var stopp på datasystemet.
Vi stack in till Avenyn och The Flying Scotsman.  Eftersom vi kom precis då de öppnade fanns det plats på uteserveringen i solen = NiCE!
Vi beställde varsin burgare och Patrik glodde igenom öllistan x antal gånger innan han kunde bestämma sig =)

Efter middagen tog älsklingen en drink och jag åt en god dessert bestående av skogsbärssorbet, vanilglass, nån söt sås och lite vispad grädde.
Och så hann jag givetvis sitta och fula mig med en limeklyfta - typiskt.

Sedan stack vi hemåt... men det kändes nästan som semester där vi satt - så himla härligt!

   

Kommentarer
Postat av: Linna

Svar: Skorna är köpta på Wedins för 299kr.. Pangpris! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback