Färdigarbetat för idag

Nu har vi målat klart för idag.
Patrik står vid grillen och fixar kycklingfiléer, majskolvar och grönsaker.
Till detta lite potatissallad med chilismak.

Och jag har precis gjort klart min Rocky Road och ställt i kylen.
Får se om den stelnar så vi kan provsmak idag, eller om det får vänta tills imorgon.
Jag modulerade receptet lite och använde:

600 gram Odense mörk choklad 55% kakao.
1,5 dl saltade jordnötter.
1,5 dl marshmallows som jag skurit i små bitar.
Ca en halv förpackning Bragokex som jag krossat till olika storlekar.


Det ser jävligt gott ut i alla fall och var lätt som en plätt att fixa till.

Nu blir det middag och film - sedan kommer jag nog stupa i säng.
Vad gör ni denna lördagskväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback