Solskydd på!

Underbart väder idag också.
Skall strax ge mig ut i trädgården.
Har smörjt in mig med solskydd och bikinin är på.

Skall först ställa ut vår vattenspridare vi köpte förra året på gräsmattan på framsidan, den ser nämligen väldigt torr ut i jämförelse med baksidan.
Sedan skall jag gå på maskrosjakt.
Och så blir det nog en liten fika i solen med resterna av Mandeltårtan Daniel och Kajsa hade med sig som efterrätt igår.

Efter det blir det hojpremiär för mig i år.
Vi skall ner till Patriks morbror och hans tjej som köpt sig en sommarstuga i Onsala som de skall bygga om till permanentbostad. Då blir det säkert en bit tårta eller bullar i solen där med.
Så ikväll blir det gymmet och antagligen benträning.
Ryggen är såpass bra nu igen att jag nog kan boxas på tisdag om Daniel kan och vill... jippie!!!

Kommentarer
Postat av: Antoniolone

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback