Sovmorgon & garderobsrensning

Fick lite sovmorgon idag eftersom värmepumpsinstallatörerna inte skulle komma förrän åtta.
Har hittills ägnat tiden åt att rensa i min byrå så jag får plats med sommarkläderna.
Så nu går en kasse kläder till UFF eller försäljning, i alla fall ett par plagg skall jag nog sälja.
Skall se om mamma vill ha två sommarlinnen som egentligen var lite för stora redan då jag köpte dem innan viktminskningen.
Sedan blev det en låda med kläder som är lite förstora - mest byxor och jeans, som jag sparar ifall man skulle tjocka på sig lite igen.
Och 1½ låda kläder som jag anser är mer höst/vintersäsong på. De skall ställas in i förrådet så länge.

Och vips så såg det mycket luftigare ut i min byrå.
+ att det är lättare att hitta kläderna då man står och rotar på morgonen när man är yrvaken.
Skall gå på garderoben där nere en annan dag och rensa. En hel del är nog för stort där också och en del kans säkert rensas ut helt och hållet.
Vill ha lite mer ordning nu känner jag.

Snart har disken gått färdigt också, då skall det nya porslinet upp i köksskåpet, sedan hoppas jag att de är klara så jag kan dra till jobbet. För där är mycket att göra just nu så det känns lite bök att vara hemma, men Patrik kan ju inte alltid vara den som måste vara ifrån jobbet så fort det skall fixas hemma.

Kommentarer
Postat av: Azzazin

Jag länkade hit nu så får du hojta om det inte é ok, ok?

Hua, Ikea känns ju alltid som en hård prövning i typ the zen of patience, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback