Stenad silverfisk?

Imorse när vi målade golvet en sista gång dök det helt plötsligt upp en silverfisk.
Och den kilade inte iväg när jag satt precis bredvid den.
Den måste ha varit hög på alla ångor från färgen - så den gick döden till mötes i form av en pappersbit som mosade den.
Vi kan ju inte ha inmålade silverfiskar i golvet ha ha.

Nu är det dammsuget i hela huset och jag skall sticka iväg till blomsteraffären på Ale Torg och se om de har såna där maskrosutstickare samt lite blåkorn till häcken på framsidan.
Hoppas jag hinner dit och tillbaka innan mamma och pappa dyker upp.

I eftermiddag hägrar även däckbyte på min bil, eftersom vi inte hunnit med det ännu.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja du får ta o testa den då ju ;)

Usch jag gillar inte silverfiskar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback