Total vila

Ikväll blev det total vila.
Kände under lunchpromenaden (som ändå var lite långsammare än normalt) att min kropp just nu inte vill ansträngas.
Jag svettades ganska fint när vi kom tillbaks till kontoret och pulsen var hög.
Så ikväll efter jobbet värmde vi lite soppa och gjorde varsin macka och tittade på Disneyfilm, sedan åt vi varsin skål glass som dessert.
Det var mumma för kropp och själ.

Nu skall jag fila lite på ett jobbigt boxpass åt Daniel till imorgon.
Så skall han få svettas medans jag håller mittsar.... *evil grin*.

Kommentarer
Postat av: Ann

Disney är ju bara för mysigt, en utav de stora fördelarna med småbarn - man kan gå och se disney på bio utav att folk tittar konstigt :P
Vilken film blev det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback