Zzzzleepy...

Oj oj oj.. vad trött jag blev efter en dusch och en skål med pastasallad från igår.
Dags att nanna kudden tror jag bestämt.
Imorgon har jag tänkt att jag skal vara somrig i vita leggings, bruna kilklackssandaletter och min blommiga 70-talsinspirerade sommarklänning.
För efter jobbet blir det nog middag på Flying Scotsmans uteservering ihop med älsklingen.
Och ännu bättre - jag kan nog sluta redan klockan tre imorgon eftersom datasystemet uppdateras och vi inte har nåt program att jobba i =)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Storråttan.

Det skall bli mysigt att gå på afterwork.
Natti natti..

Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

haha lovar att hälsa babe!
men va roligt det hade varit om du också skulle med..hade vi kunnat dricka bärs bärs bira!
kram

2008-05-30 @ 10:19:51
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback