Dagens mest korkade.

Vi tog en promenad ner till Jysk nyss.
På vägen dit gick vi mellan massa villor, varpå Patrik säger "titta hon vinkar".
Givetvis vänder jag mig om och vinkar - man vill ju inte vara oartig.
Då ser jag att tanten inte alls vinkar, hon putsar fönstret.
Patrik höll på att garva ihjäl sig och undrade om det var ännu ett av mina "blonde moments".
Ho ho ho... jag är bra på att roa min omgivning.

Väl framme på Jysk skulle vi egentligen bara köpa en ljusslinga att sätta runt vinstället i hallen.
Men det blev det + två ljusslingor till med snögubbar - som Patrik skall ha vid sin datorplats + i bilen, en vit hylla att ha ovanför min dator, ett storpack teljus och en hysterisk julslips som spelar nån jullåt.

Så nu skall här monteras hylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback