Depression?

Det regnar idag igen.
Jag fick ett spel för att P glömt flytta tvätten från maskinen till tumlaren igår.
Egentligen vet jag inte varför.
Känner bara pressen på att jag måste påminna alla om allt... både hemma och på jobbet och jag tycker liksom lite att det är ju fan ingen som påminner mig om nåt.

Egentligen är jag nog mest bara missnöjd över allt just nu.
Hur vänder man det?
Kan det bero på det eviga regnandet och de få soldagarna i somras?

Jag vill bara vara glad och pigg igen.
Skiter i gymmet ida också. Har istället myst med tv-spel i fåtöljen ihop med sötknoppen hemma.
Skall väl ta och städa av allt kakel i badrummet sedan i samband med att jag ändå skall duscha.
Sedan blir det middag, film och mys hemma hos Lotta och Anders ikväll.
Det kan verkligen behövas.

Vill inte känna mig helt under isen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback