Lundby kyrka.

Den hade jag tydligen svårt att hitta till.
Hamnade vid gamla kyrkan och var helt fel.
Tur att det finns mobiler och föräldrar som kan förklara vägen =)

Väl hemma igen tog jag ett snabbt varv runt trädgården och höströjde bort lite gamla vissna växter.
Så nu ser det genast bättre ut.
Rhododendronbuskarna fick sig vartsitt lövtäcka också, precis som jag läst.

Nu skall jag ta ett varv med dammsugarn och sedan käka och sticka till gymmet.
Två veckor sedan jag tränade sist - inte bra alls.
Får i alla fall trappa upp till två gånger i veckan även om jag känner mig stressad.
Träning är ju faktiskt ett väldigt bra sätt att bli av med de farliga spänningar stressen bygger upp i kroppen, så man skall inte skippa det helt bara för att man inte tycker man har tid.
Får skita i nåt annat istället.

Sedan blir det snabbpackning av en väska då jag kall vara borta med jobbet måndag-tisdag.
Och så film-mys i soffan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback