Playlist for a wedding?

Jaha.... har nu försökt börja på en playlist till vår bröllopsfest.
Men vad händer?
Det blir mer en historielektion i musik... hittade nämligen en mapp på Patriks dator som hette Englandstoppen.
Där låg alla listettor sedan 1960 fram tills 2007.
Hur skoj som helst att gå igenom. Hela 60-talet var grymt bra, sedan dippade det lite första halvan av 70-talet.
80-talet gick lite upp och ned under åren och 90-talet blev toknostalgi från då man började gå ut på lite discon själv.
Hittade en massa låtar som Åsa kommer garva ihjäl sig åt om vi kör dem.

Boom boom boom... everybody say whayo whayo!!!

Tror att mixen kan se ut ungefär såhär:

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Först och främst - GRATTIS!



Och självklart kommer jag göra det, komma dokumentera hela resan med text och bilder ;)



Postat av: grind bastard

hehe jag ska säga d nästa gång ngn gnäller på mig för att jag inte dricker:)

allt bra med dig? när ska ni gifta er?

2008-11-19 @ 23:32:04
URL: http://tyborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback