Rent och fint.

Feberfri imorse, gött.
Halsen mår också lite bättre efter att jag började pencillinkur igår.
Hittade ju lite vita prickar på sidan av halsen runt mandlarna, så det var lika bra att äta.
Så idag kan jag svälja utan problem.
Men känner mig fortfarande lite dizzy och blir snabbt svettig när jag rör mig mycket, så jag skyndar långsamt skulle man kunna säga.

Vi håller på att städa upp lite här hemma inför kvällens glöggmingel.
Det som är kvar nu är papper som skall sorteras in i pärmen, en duk som skall strykas och läggas på bordet och så skall det dammsugas i hela huset, men som sagt jag skyndar långsamt, så nu har jag paus framför datorn med en varma koppen.

Har även dukat fram lite sparsamt med produkter från Mary Kay.
Förhoppningsvis väcker det nyfikenhet hos någon.
Skall öven skriva en lite lapp om hur Satin Hands-setet används inne på toaletten ifall någon vill prova det.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback