Skaffa ny mobil?

Har ju lurat ett tag på om jag faktiskt skall göra slag i saken och strunta i mitt kontantabbonnemang och istället skaffa mig ett kompis-abbonnemang hos Tele2.
Så man slipper tänka på att ladda på mer pengar osv för att kunna ringa de gånger det behövs.
Och skall jag ändå teckna ett abonnemang kan jag lika gärna lägga till en spänn och få en ny telefon.
Om inte annat kan jag använda den för att lägga upp fler bilder på bloggen.

Nu har jag en massa bilder i min mobil jag tagit, men som är för krångliga att ladda ur den, så det blir liksom aldrig att ni får se dem.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Maila bilderna till dig själv. Så gör alltid jag med mobilbilder om jag inte har den där sladden med mig som kopplar ihop telefonen med datorn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback