Besviken =(

Fick sms av värdinnan för kvällens happening då jag duschat efter gymmet.
Tydligen hade de flesta som skulle komma ikväll ballat ut så sent som igår kväll och idag på morgonen.
Det betyder att kvällens fest med dans på stans krogar är inställd, eller framflyttad till okänt datum.
Och med mitt späckade schema de närmsta helgerna kan jag säkert inte vara med nästa gång =(

Så jävla surt att folk som fått till tisdagen på sig att fundera, sedan tackat ja, sedan hoppar av i sista sekund när alla andra har varit och inhandlat mat och kanske lagat för att det skulle bli knytkalas.

Så nu kastade jag iväg en fråga till Therese om hon var sugen på att dansa.
Blir en nykter, bilburen tillställning i så fall tror jag, men jag kände att jag sett fram emot själva dansen så mycket.
Hoppas bara hon inte känner sig som en nummer två, hade ju gärna frågat henne direkt, men jag är inte personen som bjuder med vänner hem till någon som jag inte känner så bra, när man redan är många.
I detta fallet var det ju tur samtidigt.

Och kan inte hon, så blir det dansmatta och lösgodis hemma ikväll som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback