Jakten på den perfekta stöveln...

Nu har jag beställt hem fyra par stövla från Ellos och La Redoute.
Men ingen av dem var bra.
Den som var snyggast hade en alldeles för hård och plastig sula trots sina 1500 kronor.

Får nog ta mig ut i butikerna och prova i alla fall.
Jag vill ha en stövel som:

* är svart.
* har högt skaft.
* har en ganska låg klack så man kan ha den till vardags utan att få ont i fötterna.
* som man kan stoppa in jeansen i.

Blir nog en raid till Allum på tisdag då jag ändå skall ta egen bil till jobbet.
Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: bitte

skulle aldrig våga beställa skor är så kräsen måste kännas bra=)

Postat av: grind bastard

hej Lotta, såg ditt inlägg på min blogg nu hehe.



nåväl, MMA galan sist va ju inte som den skulle mest för att varken August lr Bengtson fick sina matcher. Men visst va d bra ändå.

tycker verkligen ni ska gå!

denna gång ska dem båda fightas plus flera bra till.



Tack:) men jag fyller år 10/10 egentligen, men passade bäst såhär.



allt bra annars??

2008-10-02 @ 14:01:23
URL: http://tyborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback