Måndags-glamour =)

Det blev lite guldkant på denna måndagen i samband med Mary Kays makeup-kväll.
Det var rätt många konsulter och ett par färre gäster på plats i stora gula huset.
Vi fick lite fika och sedan var det uppdelat på olika stationer.
En för basen, en för ögonmake, en för läpparna och en för rouge.
Skitskoj verkligen!!

Jag valde att testa mineralfoundation, eftersom jag aldrig gjort det tidigare.
Detta var något för mig som vill se naturligt fräsch ut och inte lägga på en täckande mask på min hud.
Sedan provade jag att sota ögonen rätt mörkt, vilket jag nog heller aldrig riktigt testat, det blev rätt bra om jag får tycka till själv.
Och så valde jag tre olika rouge + highlighter till kindbenen och till sist en läppenna, ett läppstift och ovanpå lite bronsigt glans.

Såhär blev det:


Jag köpte dock ingenting idag, eftersom jag funderar på att börja sälja själv och hellre köper i samband med första ordern i så fall.
Man får ju inte bli oekonomisk baar för att man gillade sminket =)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vackra du!



ja jag mår lite bättre, inte helt bra men det är onödigt att gräva ner sig och sen tycker jag att man ska släppa ut allt när man mår piss..det lättar på trycket.



Hur mås det med dig babe?

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vi såg förresten Nile och Grave i fredags, trevligt vissa stunder, otrevligt andra, haha =)

2008-10-06 @ 22:30:49
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback